Kancelaria frankowa Rzeszów i Podkarpacie

Kancelaria radców prawnych i adwokatów MOMOT & KNIEĆ ma dla Państwa ofertę w zakresie pomocy frankowiczom Rzeszów. Oferta jest skierowana nie tylko dla Frankowiczów posiadających umowy kredytu w stolicy województwa podkarpackiego, którą jest Rzeszów ale również pomagamy frankowiczom w takich miastach jak Mielec, Przemyśl, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Krosno, Dębica, Jarosław, Sanok, Jasło, Łańcut i inne. Nasza Kancelaria specjalizuje się od lat w postępowaniach mających na celu ochronę praw konsumenta w tym kredytobiorcy. Już od roku 2009 prowadzimy sprawy przeciwko bankom, towarzystwom ubezpieczeniowym i deweloperom. Braliśmy udział w setkach postępowań zarówno przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów jak i sądami powszechnymi, doprowadzając do wpisania wielu zapisów w nieuczciwych umowach do rejestru klauzul niedozwolonych prowadzonego przez Prezesa UOKiK jak również wygrywając liczne spory w indywidualnych sprawach. Tematyką kredytów frankowych zajęliśmy się przed kilkoma laty także i z tego powodu, że sami posiadaliśmy umowy kredytu w CHF. Zdobyte na płaszczyźnie sporów z bankami doświadczenia z powodzeniem wykorzystujemy obecnie świadcząc pomoc Frankowiczom Rzeszów i podkarpacie. Oferujemy nasze osobiste zaangażowanie, wiedzę, doświadczenie i skuteczność w sprawach, które prowadzimy. Preferujemy też transparentność w ustalaniu warunków współpracy z naszymi Klientami w tym jasne i korzystne rozliczenia oparte na ustawowych stawkach minimalnych w obowiązujących przepisach.

Pomoc frankowiczom Rzeszów

Nasza Kancelaria pomaga Frankowiczom Rzeszów w ich walce o:

– anulowanie umowy kredytu w CHF (często potocznie zwane unieważnieniem umowy kredytu), które w terminologii prawniczej określa się mianem ustalenia nieważności umowy kredytu
– odfrankowienie umowy kredytu frankowego
– odzyskanie nadpłaty kredytu
– reprezentację przed sądami wszystkich instancji (w tym oczywiście Sądem Najwyższym)
– reprezentację przed sądami w przypadku pozwu ze strony banku

Pomagamy frankowiczom z Rzeszowa i Podkarpacia.

Nasza współpraca w rozpoczyna się od darmowej analizy Państwa umowy frankowej i regulaminu oraz aneksów.

Po tym jak stwierdzimy, że umowa zawiera niedozwolone klauzule i kwalifikuje się do dochodzenia przed Sądem ustalenia jej nieważności przesyłamy naszą opinię i przedstawiamy ofertę współpracy. Jeżeli podejmują Państwo decyzję o obdarzeniu nas zaufaniem kolejne czynności należą już do nas.

W toku procesu przeciwko bankowi przekazujemy Państwu na bieżąco informacje o postępach w sprawie, monitorujemy przebieg postępowania, składamy wymagane pisma procesowe i przygotowujemy Państwa do przesłuchania.

Po zakończeniu sprawy pomagamy Państwu rozliczyć się z bankiem i w postępowaniu o wykreślenie hipoteki.

Jeżeli nasi Klienci zostaną pozwani przez bank, reprezentujemy Państwa także w tym postępowaniu.

Jakie są korzyści w przypadku pozwania banku o kredyt frankowy Rzeszów?

Mamy na celu pomoc frankowiczom z Białegostoku i innych miast województwa podkarpackiego w unieważnieniu umowy frankowej.

Skutkiem wyroku potwierdzającego nieważność umowy kredytu w CHF Rzeszów, jest uznanie jej za nieistniejącą, czyli tak jakby ta umowa nigdy nie została zawarta. Taki wyrok obliguje bank do zwrotu na rzecz Frankowiczów wszystkich wpłat, bank traci prawo pobierania odsetek, odpadają relacje pomiędzy kursem franka a kwotą zadłużenia wobec banku.

W ramach rozliczeń z bankiem kredytobiorca – frankowicz jest zobowiązany jedynie do zwrotu kapitału i to takiego, jaki był pierwotnie wypłacony w PLN. Rozliczenie jest możliwe także przez potrącenie wzajemnych zobowiązań po prawomocnym zakończeniu sprawy.

W przypadku skierowania sprawy przeciwko bankowi do sądu, Frankowicz może otrzymać dodatkowe odsetki ustawowe za opóźnienie, jakie sąd zasądzi na jego rzecz od banku za czas trwania postępowania.

Oczywiście prawomocny wyrok daje podstawę do usunięcia hipoteki z księgi wieczystej nieruchomości.

Zapraszamy gorąco do przesłania nam Państwa umowy celem dokonania jej nieodpłatnej analizy i skorzystania z naszej oferty.